Implicació de les famílies en l’aprenentatge del seus fills

A la pel·lícula “Ser y tener” podem veure com les famílies s’impliquen en l’aprenentatge dels seus fills. Un clar exemple és l’escena en que un nen està fent els deures a casa i són exercicis de multiplicacions. Es veu com primer està la mare al seu costat ajudant-lo, després el seu tiet i finalment es veu a tota la família amb el nen ajudant-lo a acabar els deures. Aquí es veu clarament que la seva família està implicada en l’ensenyament i aprenentatge del seu fill.

Un altre exemple, és la mare de la Natalie, quan va a l’escola a parlar amb el mestre sobre la seva filla perquè ja no sap que fer per a que aprengui, perquè per més que li repeteix i l’ajuda a estudiar, a ella li costa molt i no aconsegueix aprendre. Llavors va a parlar amb el mestre per a que l’aconselli i per a que li digui com li està anant a l’escola. En aquesta escena també es veu com la mare es preocupa per l’aprenentatge de la seva filla.

 

El que no es veu és la implicació de les famílies en l’escola, és a dir, que les famílies participin en activitats escolars, que puguin donar la seva opinió (com es fa aquí gràcies a l’APMA), ni que la feina de l’escola i de la família estigui lligada. Encara així, penso que al ser una escola rural que és més familiar, hi ha implicació de les famílies.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s